مرکز آموزش

پس از ثبت، دامنه با خطای Pending Validation مواجه است!

  • Domain, فعال سازی دامنه, Resello, Pending Validation
  • 0

برخی مواقع پس از ثبت دامنه های بین المللی، علارغم فعال بودن دامنه و تنظیم DNS های صحیح، در هنگام مراجعه به آدرس دامنه، با پیام Pending validation، مواجه می شوید! این به آن معناست که رجیسترار ایمیلی را جهت تایید اطلاعات هویتی، خدمت شما کاربر ارجمند ارسال کرده است.

بنابراین کافیست به ایمیل اکانت خود مراجعه و ایمیلی با عنوان Please confirm your contact details for domain.com را جستجو کنید. این ایمیل که از جانب Hostcontrol ارسال شده است، حاوی لینکی است که لازم است با اجرای دستور العمل زیر به آن مراجعه و اقدام به تایید اطلاعات کنید:

1- بر روی لینک درون ایمیل کلیک کنید.
2- در بخش ابتدایی صفحه پیش رو، اطلاعات شما به عنوان مالک دامنه ذکر شده است. لازم است به دقت آن را بررسی و در صورت تایید، مراحل بعدی را دنبال کنید.

هر گونه مغایرت در اطلاعات این صفحه، مستلزم بررسی است. بنابراین با واحد فروش و مالی، تماس حاصل فرمایید.

3- در بخش بعدی با عنوان Confirm your contact details، چکباکس 3 گزینه زیر را فعال کنید:
I declare the information above is true
General
Approve

در صورتی که دامنه شما یکی از موارد nu ، .se ، .es ، .dk ، .uk. می باشد، لازم است علاوه بر 3 گزینه فوق، چکباکس گزینه های IisNu ، IisSe ، Esnic ، DkHostmaster و Nominet را نیز فعال کنید.

4- در انتها با اعمال دکمه Submit، اقدام به تایید اطلاعات کنید.
5- با تایید اطلاعات بین 5 دقیقه تا 1 ساعت منتظر بمانید. در این صورت ضمن حذف Cache و Cookie مرورگر خود، مجددا به آدرس دامنه مراجعه کنید. چنانچه اقدامات به درستی اجرا شده باشند اینبار به جای مشاهده پیام، صفحه وبسایت خود را مشاهده خواهید کرد.

توجه فرمایید ایمیل فوق بلافاصله پس از ثبت دامنه ارسال می شود بنابراین چنانچه با تاخیر چند ساعته به آن ایمیل و لینک درون آن مراجعه کردید، ممکن است با پیام انقضا یا نامعتبر بودن لینک مواجه شوید. در این صورت با ارسال درخواست به واحد فروش، خواستار ارسال مجدد لینک شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به HiSupport است.
کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به وبسایت HiSupport بلامانع است.


آیا این آموزش به شما کمک کرد؟