مرکز آموزش

رفع خطای Sql server 'Saving changes is not permitted' Prevent saving changes that require table re-creation

  • رفع خطای Saving changes is not permitted, رفع خطای ویرایش دیتابیس mssql, خطاهای mssql, خطاهای sql server, خطای table to be dropped and re-created
  • 31

اگر از هاست ویندوز استفاده می کنید و احتمالا با دیتابیس MSSQL اقدام به مدیریت وبسایت خود می کنید، ممکن است گاهی جهت ویرایش برخی از جداول به Management Studio مراجعه و سعی در تغییر بخشی از جدول مورد نظر کنید.

اما گاهی اوقات ویرایش جدول به این سادگی نیست و ممکن است حتی با خطا مواجه شوید. در این مقاله به دلایل و روش رفع خطای زیر در هنگام ویرایش جداول دیتابیس MSSQL می پردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید:

Saving changes is not permitted. The change you have made requires the following table to be dropped and re-created. You have either made changes to a table that can't be recreated or enabled the option prevent saving changes that require the table to be re-created.

 

دلیل وقوع خطا

این خطا معمولا در مواردی ظاهر می شود که تغییر مورد نظر در سیستم Microsoft SQL Server به گونه ای تعریف شده تا شما را ملزم به حذف جدول و ایجاد مجدد آن کند. بنابراین این خطا ظاهر می شود تا اعلام کند که نمی توانید بدون حذف و ایجاد مجدد جدول، اقدام به اعمال تغییر مورد نظر کنید!

 

راهکار رفع خطا

البته هر محدودیتی احتمالا یک راه حل دارد به خصوص اینکه Microsoft  آن را طراحی کرده باشد. بنابراین برای رفع خطای فوق مراحل زیر را دنبال کنید:

1- به Management Studio لاگین کنید.

2- از منو بالای صفحه گزینه Tools و سپس Options را انتخاب کنید.

3- از منو کناری، گزینه Designers را برگزینید.

4- چکباکس گزینه Prevent saving changes that require table re-creation را غیر فعال و سپس در انتها دکمه OK را اعمال کنید.

کار تمام شد. با همین تغییر ساده شما قادر خواهید بود بدون نیاز به حذف و ایجاد مجدد جدول، تغییر مورد نظر را اعمال کنید. کافیست یک بار دیگر سعی در اعمال تغییر کنید.

 

ممکن است پس از طی مراحل بالا و سعی مجدد برای تغییر جدول، مجددا با خطای دیگری به شکل زیر مواجه شوید:

Warning were encountered during the pre-save validation process, and might result in a failure during save. Do you want to continue attempting to save?

جای نگرانی نیست. این پیام تنها یک هشدار است، کافیست دکمه YES را انتخاب کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

توصیه می کنیم پس از اعمال تغییرات مورد نظر، چکباکس گزینه Prevent saving changes that require table re-creation را مجددا فعال کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به HiSupport است.
کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به وبسایت HiSupport بلامانع است.


آیا این آموزش به شما کمک کرد؟