مرکز آموزش

نحوه بروزرسانی هسته وردپرس از طریق پنل Admin

  • وردپرس, بروزرسانی, update
  • 1

وردپرس نیز مانند هر CMS دیگری همواره نیاز به مراقبت و بروز رسانی مداوم دارد. بنابراین همواره توصیه می شود در صورت انتشار نسخه جدید، وردپرس خود را بروز نمایید.

در این مقاله به چگونگی بروزرسانی وردپرس از طریق پنل Admin می پردازیم...

1- با استفاده از این راهنما، اقدام به ایجاد Full-Backup از اطلاعات حال حاضر وبسایت خود کنید.
2- با جایگذاری دامنه خود در آدرس زیر، به پنل Admin وردپرس، مراجعه کنید.

http://www.domain.com/wp-admin

3- در صورت وجود نسخه جدید، در صفحه اول بالای صفحه متنی با مضمون بروزرسانی به نسخه جدید مشاهده می کنید. بنابراین می توانید بر روی دکمه لطفا بروز کنید، کلیک کنید.

همچنین از منو پیشخوان، بخش بروز رسانی ها، نیز امکان مشاهده نسخه جدید وجود دارد.

4- در صورتیکه نسخه جدید به زبان فارسی نیز وجود داشته باشد، گزینه fa_IR را مشاهده می کنید. دکمه اکنون بروز رسانی کن، در کنار آن را انتخاب کنید.
5- وردپرس خود اقدام به طی مراحل بروزرسانی می کند، کافیست لحظاتی منتظر بمانید تا پیامی مبنی بر موفق آمیز بودن فرایند دریافت کنید.

ملاحظات
- توصیه می شود، قبلا ضمن استعلام از پشتیبانی قالب و پلاگین مورد استفاده، از تطبیق آن ها با نسخه جدید وردپرس، اطمینان حاصل فرمایید.
- در حین بروزرسانی، وبسایت شما موقتا غیر فعال می شود. بنابراین توصیه می شود زمانی اقدام به اجرای فرایند کنید که وبسایت شما از مخاطب کمتری برخوردار باشد.
- چنانچه از قالب و پلاگین های معتبر و دارای لایسنس استفاده می کنید معمولا با انتشار نسخه جدید وردپرس، نسخه جدید آن ها نیز منتشر می شود. بنابراین توصیه می شود پس از برورسانی وردپرس، آن ها را نیز بروز کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به HiSupport است.
کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به وبسایت HiSupport بلامانع است.


آیا این آموزش به شما کمک کرد؟